דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך ללכוד עכבר - לכידת עכברים בבית 

מאת    [ 12/04/2018 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 1581 פעמים ]

מי מאיתנו זקוק ללכידת עכברים בבית?

 איש מאיתנו אינו מעוניין לגור בכפיפה אחת עם עכברים וחולדות ובצדק. לכן לכידת עכברים בבית היא פתרון הכרחי. יונקים אלה הם בראש ובראשונה עניין של מפגע תברואתי היות והם מחוללי מחלות, מעבירי מחלות, וקצב ההתרבות שלהם מסחרר. הדברת חולדות ועכברים - לכידת עכברים נדרשת על פי צורך בבתי קרקע, דירות בבתי מגורים, משרדים, מרכזים מסחריים, בתי קולנוע, מסעדות, בתי חולים וכיוצא באלה. קל וחומר כאשר מדובר במוסדות נותני שירות כגון בתי מלון, בתי חולים וכו'- מוסדות בהם מקבלי השירות אינם בקו הבריאות או שהם שלמים כסף רב עבור נופש, פינוק ואיכות חיים גבוהה.

 

איך לוכדים עכבר בבית? עכברים בבית - הפתרון

הדברת חולדות ועכברים או לכידת עכברים דורשת מהמדביר שלכם להיות בקי באורחות החיים של העכברים והחולדות על מנת לדעת באילו מלכודות להשתמש, באילו חומרי הדברה להשתמש והיכן למקם אותן. הדברה עכברים יכולה להתבצע באמצעות חומרי הדברה כימיים , הטמנת מלכודות מתאימות מביאה לתוצאות מצויינות, אך ישנם מלכודות של עכברים לא מוצלחות שיוצרות אפשרות שמלכודות נוספות לא יוכלו לעזור עוד. 

רוב המלכודות הן אינן הומניות, גם מלכודת הרשת שהעכברים נתפסים בהם הן גורמות לסבל למכרסם, הוא נמצא בכלוב ללא מים ומזון עד לרגע הוצאתו משם, כל העברה של העכבר משטח המחייה שלו תגרום למותו ,לפעמים המלכודות ההומניות ביותר הן המלכודת שהורגות את העכבר במהירות, אך הן מאוד אלימות וקשות, הבחירה היא קשה אבל עכברים וחולודות הן מוגדרות כחיה מזיקה ומעבירת מחלות לא בכדי, הן מסתובבות במערכות ביוב ומסבות נזקים למבנים, זאת מלחמה בלתי נמנעת ולכן הרעלה או לכידת עכברים בבית היא פתרון חלקי לבעיה שמדביר מקצועי צריך לפעול, כלומר לנסות להבין מדוע הוא נכנס למבנה ובכך לשנות הרגלים ולהמליץ על שינוי המבנה לצורך צימצום בעית העכברים.

עכבר בבית מה עושים?  

שמעתם רעשים, ראיתם סימני צואה, הרחתם ריח מוזר במטבח, רואים סימני כרסום, זה הרגע שבוא אתם חושבים , מה עושים עם עכבר בבית? השיקולים אם להזמין בעל מקצוע הם : אני מציע לכם קודם לברר מחירים , כמה עולה ללכוד עכבר בבית, כמה עולה לכם לקנותמלכודת עכברים לבד ולהחליט אם אתם מנסים לעשות זאת לבד, חשוב שתדעו ברגע שניסתם ללכוד לבד והפעולה לא הצליחה הסיכוי ללכידה גם ע?י מומחה יורד עד כדי חוסר הצלחה, אם חשבתם לנסות להרעיל את החולדה לבד וזה לא צלח, אתם מסכנים בצורה משמעותית את בעלי החיים והילדים בבית, אם פעולת ההדברה לא צלחה המדביר המומחה צריך להרכיב רעל מאולטר כדי להתגבר על הטעיות שלכם, ברעלים התיקניים ישנם חומרים שגורמים ליונקים אחרים לא לאכול מהמזון שהורעל, ישנו סיכון גדול יותר ברעלים מאולטרים ויש מקומות שאין אישור להשתמש בסוג רעלים אלו.

 

ריסוס נגד עכברים

  את ההחלטה כיצד לבצע ריסוס נגד עכברים יש להשאיר למדביר מקצועי, כמובן. מעבר לעובדה כי מכרסמים ידועים כבעלי יכולת להעביר לנו, בני האדם, מחלות ותחלואים, זה המקום לציין כי מכרסמים אלו נתברכו בשיניים חדות מאוד ומעוקלות נתון שני הקשור לאורחות החיים של מכרסמים בא לידי ביטוי בקצב ההתרבות שלהם. לא רק שהם מתרבים בקצב מסחרר אלא שעל כל עכבר או חולדה שראיתם. כאן נכנס לתמונה מדביר מקצועי ומיומן שמבצע עבורכם הדברת חולדות ועכברים - לכידת עכברים ומחסל את הבעיה מהשורש.

חשוב לציין שאין חומר שאותו מרססים נגד עכברים אלה חומרי ההדברה לעכברים הם פתיונות מורעלים שמותרים לשימוש על פי התוית ואין צורך לצאת מהבית או להכין את בעלי החיים לקראת הדברה מסוג זה.

ישנם סוגים שונים של פתיונות ריח במיכלי ריסוס, אך הם אינם מכילים חומרי הדברה כלל, כשאומרים ריסוס נגד עכברים מתכוונים לחומרי הדברה נגד מכרסמים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב